Virallisena Salesforce® -partnerina mahdollistamme kokonaishyödyn alustastasi
Mukautamme Salesforce-pilvipalvelun tukemaan toimintaasi laajentamalla olemassa olevat toiminnallisuudet sekä automatisoimalla liiketoimintaprosessit. Varmistamalla, että kaikki tarvittavat tiedot ovat saatavissa suoraan Salesforce-alustasta, sekä toteuttamalla Salesforcen alustaan asiakaskohtaisia sovelluksia, pystymme tarjoamaan, ei ainoastaan täyden näkymän esimerkiksi asiakkaisiin tai toimittajiin, vaan mahdollistamme myös liiketoiminnan digitalisoinnin.
Sertifioidut asiantuntijamme hallitsevat sekä klassisen Salesforce- että myös modernin Lightning teknologian. Tämä mahdollistaa sen, että voimme tarjota täysmittaisesti integroituja asiakaskohtaisia ratkaisuja, jotka saumattomasti laajentavat olemassa olevia ekosysteemejä modernilla pilvi-pohjaisella arkkitehtuurilla.
Esimerkkejä ratkaisuista:
- Toimittajaportaali (Supplier Portal) luo asiakkaan ja toimittajien välille täysin digitalisoidun hankintaprosessin, asiakirjojen hallinnan ja yhteistoiminnan.
- Ostot, laskut, kuljetukset, tulliselvitykset, reklamaatiot, materiaalin hallinta ja jäljitettävyys, piirustukset ja ennusteet.
- Asiakasportaali (Customer Portal):
Digitalisoitu varaosatoimituksen reklamaatioiden vastaanotto ja jatkokäsittely Salesforcen ja SAP:in sekä Fiorin avulla. - Asiakastyytyväisyyden suunnitelmallinen arviointi ja kehittäminen
- Integroituja automaattisia laadunvarmistustoimenpiteitä eri prosesseissa
- Integroitu ratkaisu Salesforcen, Sendgrid sähköpostipalvelun ja Clicktools kyselytyökalun välillä
- Asiakastietojen automaattinen rikastaminen asiakastyytyväisyystiedoilla
- Automaattinen ja suunnitelmallinen reagointi asiakastyytyväisyyden poikkeamiin.
Käännämme liiketoiminnan vaatimukset kokonaisratkaisuiksi.
Olemme virallinen Salesforce Consulting Partner.
Lue toimittamistamme ratkaisuista
Wärtsilä nosti toimitusketjun hallinnan uudelle tasolle
Wärtsilälle digitaalinen hankintaprosessi – hyvästit turhalle meilinvaihdolle