Sähköinen palvelukokonaisuus tutkimuksen suunnitteluun, lupakäsittelyyn sekä seurantaan ja hallinnointiin, kattaen kliinisen tutkimuksen erityispiirteet tutkimushankkeen koko elinkaaren osalta.
Selainpohjainen modulaarinen ratkaisu tarjoaa yhteisen, helppokäyttöisen, sähköisen työympäristön tutkijoille, tutkimushallinnolle, yhteystyökumppaneille sekä tutkimusta hallinnoiville yksiköille.
Keskeiset hyödyt:
- Tarjoaa tutkijoille yhtenäisen ja helppokäyttöisen palvelun mistä he saavat tarvitsemaansa tietoa tutkimusprojektin toteutumisesta ja sen tilasta
- Helpottaa lupahakemusprosessien läpivientiä
- Järjestelmä ohjaa tutkijaa hakemusten laatimisessa huomioiden lupahakemusprosessin vaatimukset eri tyyppisten tutkimusten osalta
- Tarjoaa projektihallintatyökaluja huomioiden kliinisen tutkimuksen erityispiirteet
- Tutkimusprojektin hallinta koko elinkaaren aikana
- Vähentää henkilösidonnaisuuksia
- Automatisoi aikaa vieviä manuaalisia prosesseja.
Keskeiset toiminnalliset kokonaisuudet:
- Tutkimushankkeiden perustiedot
- Tutkimusryhmän kokoonpano
- Tutkimuslupahakemuksen sähköinen käsittely vastaanotosta päätökseen
- Eettisten lausuntohakemusten sähköinen käsittely vastaanotosta päätökseen
- Opinnäytetyöhakemusten sähköinen käsittely vastaanotosta päätökseen
- Tutkimusrahoituksen suunnittelu, sähköinen budjetointi (käyntipohjainen, monihaaraiset käyntipohjaiset sekä suoritepohjaiset)
- Sähköinen tutkimuksen seuranta
- Sähköinen palkkiolaskutus
- Myyntilaskutus
Lue lisää toteuttamistamme ratkaisuista
HYKS-instituutti – Tutkijan työpöytä
HUSin sähköinen lupaprosessi helpottaa tutkijan työtä