Cerionin uusi visuaalinen ilme on nähnyt juuri päivänvalon. Uudistuneen brändin ja viestinnän myötä cerionilaisten ammattitaito ja näkemys tuodaan entistä vahvemmin eetteriin. Kurkkaa videolta, miltä uusi Cerion kuulostaa ja näyttää.
Viestintätyön tavoitteena on kirkastaa Cerionin brändiä ja ydinviestejä sekä kasvattaa yrityksen tunnettuutta mm. asiantuntijaprofiilia vahvistamalla. Yhteiskunnallisessa keskustelussa Cerion haluaa olla entistä vahvemmin mukana: erottua ja tuoda uusia näkökulmia ja ratkaisuja esille.
”Uusi tapa tehdä viestintää kuvastaa paremmin Cerionin vankkaa asiantuntemusta ja raikasta näkemystä digitalisaatiosta, datan hyödyntämisen mahdollisuuksista sekä tiedolla johtamisesta.”
”Uudistunut ilmeemmekin kuvastaa entistä dynaamisempaa ja modernimpaa Cerionia” kertoo toimitusjohtaja Altti Raali.